Bloggen vår!

Velkommen til Annikken og Kazan sin blogg!
Her vil det komme litt info om treninger, konkurranser og litt generelt om hva som skjer! Vi trener jo både agility, lydighet og går diverse andre kurs, men det er agility som er hovedfokus! :) Vi går nå i klasse 3 i hopp og agility!

torsdag 5. mars 2009

Cirkusvalper!

Cirkus har fått valpene sine, og det ble 1 av hvert kjønn.. Dermed ingen valp på meg:(
Jeg som hadde bestemt meg at valpen min skulle hete "Kippis", som betyr "skål" på Finsk.. :)
Men når jeg ser på bildene av de små, blir jeg veeeeldig fristet til å ta hannhunden! :) Hehe..
Men jeg orker ikke en hannhund til.. Så nå får vi bare vente å se om det dukker opp noe spennende linjer de neste årene..

Bilder av de nusselige små kan sees på: www.agilitymalle.no

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dumt det ikke blei noen Cirkusvalp på deg.. Men skjønner hva du mener med at du ikke orker en hannhund til, har en sånn surrebukk selv;p

Anonym sa...

Ja, men Kazan er jo bare 4 år og du er allerede i kl 3, så du har mange år igjen med han..tenk på det! Husk også at det er mye jobb før du kommer så langt. Dere blir et fa....dens så godt team skal du se. Stå på og ha det gøy..klems