Bloggen vår!

Velkommen til Annikken og Kazan sin blogg!
Her vil det komme litt info om treninger, konkurranser og litt generelt om hva som skjer! Vi trener jo både agility, lydighet og går diverse andre kurs, men det er agility som er hovedfokus! :) Vi går nå i klasse 3 i hopp og agility!

lørdag 19. april 2008

Trening på Lundqvist

I dag dro jeg og Tone på forumet for å trene både agility og lydighet, men endte bare opp med agility, som jeg visste.. Hehe! Vi hadde en fin trening, og jeg fikk testet den nye høyre-kommandoen min... Den funket litt sånn nå og da.. Så vi må bare fortsette å trene:) Tone gjorde det kjempe bra da, og Azzi var utrolig kjapp i dag! Vi hoppet begge to på lave hinder, i og med at det er asfalt der inne, men vi får allikevel trent mye.. Så jeg er kjempe fornøyd i dag!:) Vi skal på teori i morgen med Lundqvist, og det gleder jeg meg til!! :)

1 kommentar:

Tone Granaas sa...

Hei!
Jeg synes Kazan også var flink i går. Og tror bare han er litt preget av den siste tiden, og trenger en stund for å ta seg inn igjen.

Klem Tone