Bloggen vår!

Velkommen til Annikken og Kazan sin blogg!
Her vil det komme litt info om treninger, konkurranser og litt generelt om hva som skjer! Vi trener jo både agility, lydighet og går diverse andre kurs, men det er agility som er hovedfokus! :) Vi går nå i klasse 3 i hopp og agility!

onsdag 30. april 2008

Bilder fra Arendal! :)

Her kommer litt ymse bilder:-))
Litt fra turen til Arendal, grillingen, rekefesten og noen av løpene mine:-)




Turen til Arendal!

To fine hunder i bilen! :)

Jan Tore skulle sykle en del av veien, så her står vi å venter på at han skal gjøre seg klar:-)










Grill-kvelden! :-)


Tone, jeg og Hilde varmer opp før vi skal ut å grille! :)
Og jeg og Jan Tore varmer opp litt til!

Jeg og Hilde er ferdig oppvarmet! :)

Jan Tore og Heidi er også rimelig oppvarmet! :)

Hilde, Jan Tore og Heidi er godt i gang!




Rekefesten!



Ste-mor og ste-datter! :-D
Danse-gjengen er også godt i gang ja!
Og her tror jeg Heidi burde gått å lagt seg for lengst! :-)
Frida er alltid like blid! :-)
Jeg og Hilde burde også gått å lagt oss ja:)




Regine, jeg og Tone danser på scenen.. Jaaada!!

Like blide, selvom Tone ser litt forfjamset ut:)
Jeg og Jenni ved matbordet! :)
Åjada.. Hobbahobba zottzott! :)
Jeg og Tone er med som aldri før:-)
Og Hilde kan riste på rompa!! :)




Agility! :) Klar, ferdig, GÅ!! Her ser jeg endelig at det lønner seg å trene felt!!:-D
Og denne svingen klarte vi fint! :) Ser ut som han satser skikkelig, så vi må nok gjøre noe med opp-feltet mitt på møne! Flink gutt! :) Og opp stigen går veldig bra! :)

Slalom er kjempegøy! :)
Her veksler jeg etter slalomen, og det går som regel veldig bra!

Mååååål!!!:-D

Ingen kommentarer: