Bloggen vår!

Velkommen til Annikken og Kazan sin blogg!
Her vil det komme litt info om treninger, konkurranser og litt generelt om hva som skjer! Vi trener jo både agility, lydighet og går diverse andre kurs, men det er agility som er hovedfokus! :) Vi går nå i klasse 3 i hopp og agility!

mandag 31. mars 2008

Uoffisielt stevne Stovner 30. mars - Vintercup del 2

Søndag var det igjen uoffisielt setvne på Hellerud med Aina B. Lundqvist som dommer.
Og jeg klarte jo selvfølgelig å glemme å stille klokken, så jeg kom 1 time for sent:-) Hehe..
Men jeg skulle jo ikke gå før klokken 11, så jeg var jo der klokken 10.

Først var det agility klasse 2, og der var det en ganske krevende bane, men mange feller, og vi gikk rett inn i første fellen, som jeg fryktet. Vi skulle fra stigen rett frem til hjulet, så 180 grader tilbake og ikke over hinderet som stod ved siden av hjulet.. Jeg fikk kontakt i et øyeblikk, men viste nok litt dobbelt med kroppen, så han hoppet like greit hinderet..
Videre i banen klarte vi oss helt greit, men det var en felle jeg ikke så, som jeg sikkert burde sett, så han gikk rett fra tunell til tunell.. Men jeg skal være stor-fornøyd, for feltene mine satt UTROLIG bra, og han var veldig i fokus, selvom han var høyt oppe!

Regine debuterte også med Birk, og de har jo blitt utrolig flinke! Selvom resultatene ikke ble noe topp, så gjorde de mye bra i begge løpene!:-) Veldig stolte av de!:D

Så var turen inne for åpen hopp!

Der hadde vi en bane med noen vanskelige vinkler, men som vi løste veldig bra. Fikk en vegring i slalomen, da jeg glemte meg et lite øyeblikk, og var for sen med å veksle over.. Jeg vimser jo litt, for å si det sånn:-) Han gikk inn ved pinne 5, så jeg måtte ta han tilbake, og tapte litt tid på det.. Fikk en 5. plass, så Jan Tore slo meg med 1,5sek.. Veldig surt!:-)

Ellers er jeg veldig fornøyd, og jeg rakk mye jeg ikke trodde jeg skulle rekke!:P

Takk for en fin dag!:-))

Ingen kommentarer: