Bloggen vår!

Velkommen til Annikken og Kazan sin blogg!
Her vil det komme litt info om treninger, konkurranser og litt generelt om hva som skjer! Vi trener jo både agility, lydighet og går diverse andre kurs, men det er agility som er hovedfokus! :) Vi går nå i klasse 3 i hopp og agility!

torsdag 27. mars 2008

En liten oppsummering

Nå er det en stund siden jeg har skrevet noe her, og det har jo skjedd en del siden sist.
Vi har vært på samling med landslag og rekruttprosjekt, og på noen treninger.

Samlingen:

- Dette var jeg utrolig spent på, og jeg gruet meg jo også litt.. (som alltid)
Det var en utrolig kul gjeng som møttes der oppe, og jeg fikk god kontakt med mange av de som var der. Vi hadde først og fremst noen tester første dagen, som gikk på tid, hva vi kunne og hva vi må trene mer på. Første banen gikk utrolig bra, og jeg var kjempe fornøyd! De neste gikk ikke like bra, da kom stresset og tok over litt.. Men vi fikk til mye allikevel, og det er vi veldig fornøyd med.

Feltene mine satt som om de ikke hadde gjort annet, og dette var jeg utrolig fornøyd med ihvertfall! :)

Vi hadde jo også en slalom kombinasjon, hvor slalomen skulle tas 7 ganger! Og her kom jo stresset også, så han fikk en time-out i buret i 10 min. Etter dette gikk det utrolig bra.

På kveldene må jeg si vi ble slitne! Jeg måtte ta meg en lur før middagen hver kveld, og det er ikke likt meg.. Hehe..

Gleder meg uansett til neste samling! :) Nok en gang; en herlig gjeng!

Har også vært på fritrening på Stovner, sammen med Tone, Jan Tore, Jan Egil og Øystein. Gikk først en hoppkombinasjon som ikke satt på første forsøk, for å si det sånn!:P Men etter noen runder, så satt faktisk den også.. Fin bane:)

Agilitybanen rotet jeg til enda mer.. Bakombyte... Hva er det?? Det kan hverken jeg eller han... Hehe.. Så der rotet vi fælt, men fikk till en bra avslutning ihvertfall:)

Ingen kommentarer: