Bloggen vår!

Velkommen til Annikken og Kazan sin blogg!
Her vil det komme litt info om treninger, konkurranser og litt generelt om hva som skjer! Vi trener jo både agility, lydighet og går diverse andre kurs, men det er agility som er hovedfokus! :) Vi går nå i klasse 3 i hopp og agility!

fredag 27. juni 2008

Oppdatering

Bjørkemart'n har vært, og det gikk jo veldig bra=) Dvar ikke så mye folk der, da regnet høljet ned... Men gøy var det:)
Sandefjord er overstått, og jeg orker ikke skrive noe mer om løpene mine.. Kort fortalt: 8 av 10 løp disket vi... Jada! Hyggelig hadde vi det, på en kjempefin hytte.. Bilder kommer... =)
Avslutning på urskauen har også vært, og det var hyggelig.. Mange flink nybegynnere var det ihvertfall=) De satt først en bronsemerkeprøve-bane, som noen av nybegynnerne tok, men Aina som dommer.. Så gikk vi andre en hopp-bane, og det gikk veldig bra=) Godt med litt lette baner innimellom! Hadde med meg kameraet, men tok ingen bilder... Hehe, typisk meg:)
Vi har hatt litt fritreninger på Haugenstua, og det har gått veldig bra.. Synd jeg som regel trenger 2 forsøk på å få det til! Men det kommer seg, og vi skal nok få det til etterhvert.. :-))

Ingen kommentarer: