Bloggen vår!

Velkommen til Annikken og Kazan sin blogg!
Her vil det komme litt info om treninger, konkurranser og litt generelt om hva som skjer! Vi trener jo både agility, lydighet og går diverse andre kurs, men det er agility som er hovedfokus! :) Vi går nå i klasse 3 i hopp og agility!

tirsdag 3. juni 2008

Oppdatering igjen...

Vi har vært hos Are Thoresen.. Han mente hunden min ikke var symmetrisk.. Gudskjelov!:) Ellers hadde det vært noe rart med meg.. Hehe=) Men dette var noe som kunne fikses, og han skal tilbake i juli.. Dette skal ikke en stopper for agility-karrieren hans:))

Ellers har vi vært på Oslo Hundeshow, noe som var gøy, men ikke noe konsentrasjon på løpene akkurat.. Jeg må jo jobbe der, så det blir mye rot. Men vi gikk et greit løp i hopp 3 da.. Fikk 1 riv, men tiden var ikke noe å skyte av... Men jeg er fornøyd med debuten i klasse 3!=) I agilityen tok det overhånd, og jeg bar han på armen ut av banen for første gang!.. Hehe.. Dommeren holdt på å le seg ihjel!:) Sååå.. Fort og gæli!!:)

Vi har også vært på badetur!:) Fritz løp ut i vannet og svømte etter meg, men etterhvert bare pep og skrek han, enten han svømte eller ikke:P

2 kommentarer:

Anonym sa...

hei!
jeg så dere på oslo hundeshow tror jeg.. på rommensletta?
må iallefall si at hunden din er den vakreste jeg noen gang har sett! ble helt forelska jeg.. fikk ikke tatt noen bilder engang, for jeg var helt satt ut av den vakkre hunden :)
lykke til videre!

Annikken sa...

Hei! Det kan nok stemme ja!:) Hehe, tusen takk! Så koselig å høre! Han er en flott hund!:):)
Takktakk!
Annikken