Bloggen vår!

Velkommen til Annikken og Kazan sin blogg!
Her vil det komme litt info om treninger, konkurranser og litt generelt om hva som skjer! Vi trener jo både agility, lydighet og går diverse andre kurs, men det er agility som er hovedfokus! :) Vi går nå i klasse 3 i hopp og agility!

mandag 26. mai 2008

Nannestad og Eidsvoll

Da var dette stevnet overstått, og der ble det mye bra agilty!
Jeg var der kun lørdag, da jeg skulle i konfirmasjon på søndag..
Jeg kom for sent(sjokk!), og rakk ikke briefingen til hoppen... Dermed måtte jeg bare se på de foran meg.. Hehe.. Men jeg gikk inn og gikk et feilfritt løp, men siden jeg ikke fikk varmet opp, gikk det ikke så fort, og ble dermed nr 4. Men jeg er storfornøyd allikevel! :)
I agilityen syns jeg det var noen feller, og disse klarte vi kjempebra! Så... Tredje siste hinder, stod jeg i veien for den inngangen han faktisk skulle i, og sendte han i feil inngang, og disket.. Kjempe-surt, for da var jeg feilfri, og ALLE feltene mine satt kjempebra!! Men.. Han gjorde jobben sin, og jeg er utrolig fornøyd med han! :-)

Mange av de andre gikk også noen kjempeløp, ingen nevnt, ingen glemt!:)

Takk for en fin dag!

Ingen kommentarer: