Bloggen vår!

Velkommen til Annikken og Kazan sin blogg!
Her vil det komme litt info om treninger, konkurranser og litt generelt om hva som skjer! Vi trener jo både agility, lydighet og går diverse andre kurs, men det er agility som er hovedfokus! :) Vi går nå i klasse 3 i hopp og agility!

torsdag 22. mai 2008

Min kjære barnevakt:-))

Her er da gjengen:-) Pippi, Tone og søsknene Azzi og Kazan..


Og familien - Tone, Azzi og Kazan:-)) Flotte hunder, og en flott dame=)
Tusen takk, Tone! Du er den beste!

2 kommentarer:

Tone Granaas sa...

Hei!
Det var bare hyggelig, vi hadde en aktiv helg med 17 mai tog og familiebursdag. Men Kazan var jo bare snill, og skulle tro han bodde her til vanlig. Men jeg er nok litt glad ivertfall nå at jeg kjøpte Pippi og ikke en ny terv. Terven er verdens beste hunderase, men de er litt mye hund i hver hehe.

Annikken sa...

Kjempe snilt!:) Så bra at det gikk bra da, jeg var litt nervøs for at han kom til å rassere hele huset:P Hehe.. Ja, det er mye hund i hver, derfor tror jeg ikke jeg skal ha terv før Kazan blir gammel mann.. Men jeg må ha en igjen! :)