Bloggen vår!

Velkommen til Annikken og Kazan sin blogg!
Her vil det komme litt info om treninger, konkurranser og litt generelt om hva som skjer! Vi trener jo både agility, lydighet og går diverse andre kurs, men det er agility som er hovedfokus! :) Vi går nå i klasse 3 i hopp og agility!

søndag 7. september 2008

Stevne i Maridalen 6. september

Da var det klart for stevne igjen, etter 1 uke i Hellas og 2 uker uten trening. Jeg var jo ganske opphengt på å få opprykkene mine, og jeg mangler 2 i ag!! Først ut var det agility 2 stor, og her gikk vi feilfritt og vant! Jeg lot han få litt store svinger enkelte steder, og på den måten fikk jeg det til videre i banen! Jeg var i ekstase!!:D Nå mangler vi bare ett til, men det håper vi på å ta i morgen!;-) Haha..
Så var det hopp 3 stor!! Her gikk vi også feilfritt og endte på en 5.plass! Her gikk det nok ikke så fort som jeg kunne, men jeg var veldig usikker på banen, da det var en bane med full fart først, så inn og jobbe litt teknisk, og det er ikke vår sterkeste side, men vi løste det bra!:D
På lag fikk vi dessverre et riv, men dette var 100% min feil, der jeg ikke hjalp han nok rundt et hinder, slik at han traff vangen og rev det. Men resten gikk flott, og jeg er STOR-FORNØYD!:D

Ingen kommentarer: