Bloggen vår!

Velkommen til Annikken og Kazan sin blogg!
Her vil det komme litt info om treninger, konkurranser og litt generelt om hva som skjer! Vi trener jo både agility, lydighet og går diverse andre kurs, men det er agility som er hovedfokus! :) Vi går nå i klasse 3 i hopp og agility!

mandag 15. september 2008

Kurs med Jenni og Jan Egil

Lørdag 13. september var vi på kurs med Jan Egil og Jenni. Det var noen kjempe spennende kombinasjoner, og jeg synd vi taklet det bedre enn jeg hadde trodd.. Føler at han har blitt en helt annen hund den siste måneden.. Han tar mer av de riktige valgene, og hører mye mer på meg enn han har gjort før, og det er litt deilig, for da føler jeg at jeg kan stole mer på han. Og dermed kan jeg jobbe litt annerledes enn jeg har måtte gjort før!:) Så jeg er veldig fornøyd med dagen, og syns vi har fått veldig mye god hjelp, og det er viktig! :) Håper de skal holde kurs igjen, for det var vellykket for alle parter, tror jeg..:)

Ingen kommentarer: