Bloggen vår!

Velkommen til Annikken og Kazan sin blogg!
Her vil det komme litt info om treninger, konkurranser og litt generelt om hva som skjer! Vi trener jo både agility, lydighet og går diverse andre kurs, men det er agility som er hovedfokus! :) Vi går nå i klasse 3 i hopp og agility!

fredag 13. juni 2008

Trening på urskauen

I dag var det generalprøve før Bjørkemart'n, der vi skal ha oppvisning.. Det gikk både fort og gæli første gangen.. :) Men vi fikk det bra til andre gangen, og så satt vi opp en veldig vanskelig bane, som vi slet fælt med, da jeg ikke visste hvor jeg skulle være, men den løste vi bra på andre forsøk.. Der fikk vi fine svinger, gode høyre og venstre og fiiine slalom-innganger!:) Så jeg merker at jeg nå kan ligge bak han å styre han litt, og det trenger jeg innimellom..:) Han var utrolig flink i dag!:D:D Stor-fornøyd med treningen!!

Ingen kommentarer: