Bloggen vår!

Velkommen til Annikken og Kazan sin blogg!
Her vil det komme litt info om treninger, konkurranser og litt generelt om hva som skjer! Vi trener jo både agility, lydighet og går diverse andre kurs, men det er agility som er hovedfokus! :) Vi går nå i klasse 3 i hopp og agility!

mandag 30. juni 2008

Bjerke 28.juni og Maridalen 29.juni

Da var vi klare for ny konkurranse, og med Sandefjord-resultatene i friskt minne, var jeg noe skeptisk på Bjerke, og først ut var hopp3. Der fikk vi til en vanskelig start, men jeg datt ut litt, og ble veldig passiv, så fikk egentlig ikke til så mye annet enn starten.. Hehe:) Så det ble en disk, for jeg tok tak i han, og satte han forran slalomen.. Ag 2 stor var en ganske spesiell bane, men noen vanskelige momenter i.. Men vi gikk feilfritt og vant klassen vår!:D Perfekt var det ikke, men fikk til mye bra, og er kjempefornøyd!:) Lag-løpet gikk det dessverre ikke like bra med, der fikk vi 15feil, to riv og feltfeil opp på stigen.. Det ene rivet var 100% min feil, da stoppet jeg opp, og han satt ned bakbena..
Fornøyd var jeg allikevel, da jeg hadde gått et feilfritt løp!;)

Dagen eter var det uoffisielt stevne i Maridalen, og her var det trening:) Alle fikk gå banene 2 ganger, og vi disket i første løpet på begge banene, og gikk feilfritt andre gang... Så vi endte opp med seier i ag2, og tredjeplass i åpen hopp, litt over ett sekund bak Jenni med Dingo, og litt under ett sekund bak Eddie og Frøken.. Vi er veldig fornøyd med dagen, selvom det er synd at vi trenger 2 forsøk på å få det til!
Men nå skal vi prøve noe nytt på Gjøvik!!:D Så en flott helg, både for løpenes skyld, og for det sosiale.. :-))

1 kommentar:

Tone Granaas sa...

Gratulerer med seieren i Ag 2 på Bjerke, den fortjente dere.
Klem fra Tone