Bloggen vår!

Velkommen til Annikken og Kazan sin blogg!
Her vil det komme litt info om treninger, konkurranser og litt generelt om hva som skjer! Vi trener jo både agility, lydighet og går diverse andre kurs, men det er agility som er hovedfokus! :) Vi går nå i klasse 3 i hopp og agility!

lørdag 5. april 2008

Dyrlegetime 3. april

Torsdag var det tur til dyrlegen for å sjekke han.. Han har jo haltet en del på treningen på Stovner i det siste, og vært litt rar i bakbena, så jeg bestemte meg for å sjekke han.. Vi tok bøyeprøver, strekkprøver og alt mulig, og merket at han ikke strekker ut bakbena som han skal.. Vi tok også 4 røntgenbilder, både HD- bilder og 2 andre, og der fant vi noe merkelig.. Han har ikke HD, men det ser ut som han har en påleiring mellom to ryggvirvler.. De skal jo egentlig være runde og fine, men der stod det en liten tapp ut, og det er akkurat der han har vondt.. 2 av dyrlegene på Aurskog så på bildene, og de er også videresendt til Neverdahl, for å høre andres meninger, og om det har noen klinisk betydning.. Enn så lenge blir det ro og fred her hjemme, og han skal gå en uke på Rimadyl(smertestillende). Derfor blir det ikke stevne i helgen, og heller ikke trening, frem til uken før Arendal, da prøver vi oss igjen.. Også får vi se om det blir konkurranse på oss igjen.. Vi skal jo også til Petvett i Sandvika 14. april, og da skal vi se om vi kan ta med oss bildene cdit, slik at hun også kan se på de.. Forhåpentligvis kan vi jo gå agility videre, men vi må nok bruke litt tid på å finne ut av hva dette er.. Det er jo forferdelig trist, og jeg får ikke sagt hvor lei meg og skuffet jeg var når jeg kom hjem derfra.. en nå må jeg bare gi han tid, og undersøke masse rundt dette.. Jeg har jo uansett en flott hund å jobbe med, selvom det ikke blir akkurat agility...

Ingen kommentarer: