Bloggen vår!

Velkommen til Annikken og Kazan sin blogg!
Her vil det komme litt info om treninger, konkurranser og litt generelt om hva som skjer! Vi trener jo både agility, lydighet og går diverse andre kurs, men det er agility som er hovedfokus! :) Vi går nå i klasse 3 i hopp og agility!

onsdag 30. april 2008

Arendalstevnet 2008!

Da var Arendalstevnet vel overstått igjen, og det ble kjempe bra!

Jeg er strålende fornøyd med helgen, jeg har aldri kommet igjennom 5 av 6 løp noen gang:-D
Dessverre hadde jeg 2 riv i første løp, pluss at han datt av møne, og fikk feltfeil på vippa, så ingen topplassering der:P
Andre løpet fikk jeg ett riv, feltfeil opp på møne og en vegring på siste hinder, så der datt vi lenger ned på lista igjen!
Så var det tid for lag, og jeg manglet min siste kvalik til NM, og jeg skulle kvalifiseres! Jeg gikk på lag med Irene, Merethe og Jan Egil, så jeg hadde noen safe med meg ihvertfall..
Både jeg og Jan Egil gikk feilfritt, Irene disket og Merethe fikk 5 feil. Men vi vant på lag, og jeg er endelig ferdig kvalifisert. Så nå er det bare å stå på frem til NM!

På søndag fikk jeg noen feil i ag, men kom igjennom ihvertfall.. Jeg husker ikke hva feilene var da, for så oppgående var jeg ikke:P
Hoppløpet disket jeg dessverre pga en tyvstart.. DET må vi trene på!!
Lag på søndag fikk jeg en vegring, da han løp forbi slalomen?!?! Men laget disket dessverre, så ingen resultater der...

Nå over til det sosiale! :-)
Fredag satt vi ute å grillet til langt på kveld, og hadde det veldig hyggelig..
På lørdag var det rekefest, og der ble det vel litt for mye av det gode(ihvertfall for meg)!

Bilder kommer!!:D

Ingen kommentarer: