Bloggen vår!

Velkommen til Annikken og Kazan sin blogg!
Her vil det komme litt info om treninger, konkurranser og litt generelt om hva som skjer! Vi trener jo både agility, lydighet og går diverse andre kurs, men det er agility som er hovedfokus! :) Vi går nå i klasse 3 i hopp og agility!

tirsdag 8. september 2009

Endelig en oppdatering!

Har vært sløv på å oppdatere, men skal skjerpe meg nå! :)

Har vært på kurs i Karlstad i år også!
Er som vanlig utrolig fornøyd! Syns virkelig at Ann Karin er en utrolig dyktig instruktør! Hun klarer å få frem budskapet på en flott måte! Tenk å kunne ha den evnen til å lære bort som det hun har.. Finnes ikke mange av de, det kan jeg si etter utallige forskjellige kurs.. Hun er GOD!

Over til treningen.. Har en del filmer som Lene har filmet:
www.vimeo.com/6365617
Her ser dere hvem som feiler, nemlig jeg.. Glemmer banen litt der, så jeg blir ståene før vippa, og klarer ikke å følge på..

www.vimeo.com/6366113
Trening

www.vimeo.com/6366196
Trening

www.vimeo.com/6366226
Trening

www.vimeo.com/6366292
Endelig fikk vi det til:)

www.vimeo.com/6366318

Ellers er jeg veldig fornøyd med kurset! Syns vi alle jobbet veldig bra, og fikk til veldig mye.

Tusen takk til Ann Karin for ett flott kurs! :)

Ingen kommentarer: