Bloggen vår!

Velkommen til Annikken og Kazan sin blogg!
Her vil det komme litt info om treninger, konkurranser og litt generelt om hva som skjer! Vi trener jo både agility, lydighet og går diverse andre kurs, men det er agility som er hovedfokus! :) Vi går nå i klasse 3 i hopp og agility!

torsdag 5. mars 2009

Trening med Tone og Jenni!

Vi satt opp en kombinasjon som vi har gått før, men med en litt annen vri.. Det skal jo også sies, at sist, så fikk jeg ikke til starten.. :P Men med en så flink instruktør som Jenni, så visste jeg at dette skulle vi få til! :)

Og det samme skjedde denne gangen, han forsvant inn i røret.. Jeg jobbet svingen litt, og fikk det tilslutt til.. Og det gikk kjempebra! :D

Fikk til noen veldig bra svinger, og jeg føler faktisk at det begynner å løsne litt.. Ihvertfall for meg:) Så nå håper jeg vi blir litt mer samkjørt.. Jeg må bare prøve å beholde roen, for om han koker, blir jeg stresset, og da koker det helt over! .. :)

Synd jeg ikke har banetegningen, for da kunne jeg forklart litt bedre.. Men alt i alt en veldig bra trening, og jeg er kjempe fornøyd med treningen, og med Jenni! :D

Håper vi kan få til noen flere treninger fremover! :)

Ingen kommentarer: