Bloggen vår!

Velkommen til Annikken og Kazan sin blogg!
Her vil det komme litt info om treninger, konkurranser og litt generelt om hva som skjer! Vi trener jo både agility, lydighet og går diverse andre kurs, men det er agility som er hovedfokus! :) Vi går nå i klasse 3 i hopp og agility!

torsdag 4. desember 2008

Oppdatering!

Lydighetskurs tirsdag 2. desember!

Vi har vært på lydighetskurs denne uken, og vi hadde den flotteste stå under marsj jeg har sett han har hatt noen gang!:D Temposkifte går jo kjempe bra! Og dekk fra holdt går også flott! :) Er egentlig ganske imponert over hvor fort han tar det, til tross for at vi trener veldig lite hjemme.. Hehe:) Litt sløve er vi jo, så vi får ikke trent på ALT:P Men det er veldig gøy å se fremgang! Vi koblet full øvelse på dekk fra holdt, stå under marsj og temposkifte, og alle disse går jo strålende!;D Derimot syns jeg utgangsstillingen blir dårlig.. Han kommer inn og snur seg, men setter seg skjevt.. Så den MÅ vi trene på hjemme! :P Apporteringen går BARE dritt:P Han løftet bukken 1 gang, etter jeg skulle avvente han på "prøve og feile" med bukken på gulvet.. 1 gang, og etter det gadd han ikke mer.. Han gikk over til å gjøre andre ting på prøve og feile..:P Dumming.. Nå vet jeg virkelig ikke hva jeg skal gjøre:P Men lineføring, hopp over hinder og disse tingene går jo flott, så nå er det bare å fortsette! :)


Agilitytrening 3. desember!

Jeg, Tone og Jan Tore bestemte oss for å ta en fritrening etter jobb, og jeg bestemte meg for å lykkes! Så vi tok noe så enkelt, slik at vi kunne få mestring på både felt, slalominnganger, threadles og serpentiner.. Prøvde også og legge ut litt svinger, og det takler han veldig bra! Det gikk kjempe bra, og jeg var veldig fornøyd med at han begynner å bli mer bevisst på at han må justere seg litt, og ikke bare fly rett fremover:) Har allerede bestemt meg for hva jeg skal trene på neste gang! ;) Flinke gutten! :)

Ingen kommentarer: