Bloggen vår!

Velkommen til Annikken og Kazan sin blogg!
Her vil det komme litt info om treninger, konkurranser og litt generelt om hva som skjer! Vi trener jo både agility, lydighet og går diverse andre kurs, men det er agility som er hovedfokus! :) Vi går nå i klasse 3 i hopp og agility!

torsdag 22. mai 2008

Enda en oppdatering...

Nå er det lenge siden jeg har skrevet noe her igjen.. Vi har hentet Fritz, og han viser seg å være en ganske så livlig og tøff kar! Bilder kommer, bare jeg kommer meg på pc'en hjemme..
Vi har også vært i Kongsberg og konkurrert, og der gikk det vel bra, må jeg si! :-)
Jeg vant hopp-klassen, der funket den nye høyre-kommandoen min, og disket meg på ag, da han hoppet av feltet på møne, og jeg disket på lag, da funket ikke høyre-kommandoen min som jeg ville:P

Jeg har vært i Frankrike på ferie, og Tone passet da Kazan for meg, og bilde kommer av de også i 17.mai tog.. Noe som visstnok var veldig kaldt...

Vi skal også til Nordkisa og konkurrere på lørdag og konfirmasjon på søndag:-))

Ingen kommentarer: